(61) 622 75 15

PŁATNOŚCI ZA REZERWACJĘ

Kwota zaliczki wynika z Warunków Uczestnictwa i wynosi 200 zł/os.dla imprez autokarowych, natomiast 30% wartości rezerwacji dla imprez lotniczych. W niektórych przypadkach wysokość zaliczki jest obniżona. Warunki ofert promocyjnych określają zawsze wysokość zmienionej zaliczki i dostępne są w zakładce Promocje.

Kwota zaliczki oraz termin jej wpłaty podane są w dolnej części umowie zgłoszenie w tabeli "Płatności".

Dopłata do całej kwoty za rezerwację płatna jest na 30 dni, chyba że warunki promocji określają inaczej.

Po dokonaniu rezerwacji przez stronę ZU ways, aby potwierdzić rezerwację wstępną, należy wpłacić zaliczkę lub pełną kwotę ( w zależności od okresu jaki dzieli nas od wyjazdu) lub opłatę rezerwacyjną na podane w umowie i na stronie konto bankowe:

Alior Bank: 76 2490 0005 0000 4520 7328 1957

W tytule przelewu należy wpisać numer rezerwacji oraz nazwisko pierwszego uczestnika wyjazdu.

W ten sam sposób dokonujemy dopłaty do rezerwacji.

Po otrzymaniu zaliczki zostaje wysłany komunikat z biura na pierwszego maila podanego w umowie o zmianie statusu rezerwacji ze wstępnej na potwierdzoną. Potwierdzenie otrzymania wpłaty jest jednoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji.

W przypadku dopłaty do rezerwacji informacja taka nie zostaje wysłana i aby sprawdzić płatność należy skontaktować się z biurem, gdzie można uzyskać takie potwierdzenie w formie ustnej lub emailowej.

FAKTURY

Chęć otrzymania faktury oraz wszelkie i wytyczne dane dotyczące jej wystawienia należy kierować na maila biurowego: ksiegowosc@zuways.pl . Zgłoszenia mailowe musi wpłynąć najpóźniej w ciągu 10 dni po zakończonej imprezie.

Faktury zostają wysłane listem zwykłym na adres podany w mailu w ciągu 14 dni od zakończenia turnusu. Wystawiane f-ry są fakturami VAT Marża.

ZUways.pl 2013 - wszelkie prawa zastrzeżoneProjekt i Wykonanie: Artmask group Oprogramowanie: Cogishark